Healthy Pear Pancakes





Sveiciens visiem jaunajā 2015.gadā! Šodien vēlos padalīties ar manu mīļāko sestdienas pankūku recepti. Šīs pankūkas ir ne tikai saldas un garšīgas, bet vēl labāk- tās nesatur ne miltus, ne mākslīgo cukuru! Varbūt kāds vēl atminas manu banānu pankūku recepti. Varu droši apgalvot, ka šī recepte ir vēl daudz labāka! Jo atšķirībā no banāniem, bumbieri nepārņem visu ēdiena garšu, bet piedod pankūkām vajadzīgo saldumu! Jāatzīstas, ka visas sastāvdaļas pievienoju pēc izjūtām, tā kā daudzumus norādīšu tikai aptuveni. Bet mīklas konsistencei jābūt tādai tumīgai. Ja tā ir pārlieku šķidra - pievieno vēl auzu pārslas, ja pārāk bieza- pielej vēl kādu olas baltumu. Lai pārliecinātos, ka saldums ir pietiekams, nedaudz pagaršo mīklu ar pirkstu- tā parasti sanāk diezgan salda! Ja trūkst saldums, pievieno vēl bumbieri vai rozīnes! Starp citu, olu baltumus tagad vari iegādāties arī atsevišķā iepakojumā (piedāvā 'Balticovo', var iegādāties Rimi un Prismas veikalos).


4 personām / for 4 people
1 ola/ 1 egg
~ 3 olu baltumi / ~ 3 egg whites
~ 1- 1,5 krūzes Herkuless Bio pilgraudu auzu pārslas/ ~ 1- 1,5 cup bio whole grain oat flakes
~ 3 ēdk. klijas/ ~ 3 tablespoons bran
~ 2 ēdk. bio linsēklas/ ~ 2 tablespoons bio linseed
2 gatavi, nomizoti bumbieri / 2 ripe pears
~ 1 sauja bio rozīnes/  ~ 1 handful bio raisins
ja vēlies - bio kļavu sīrups/ optional - maple syrup
ogas vai augļi / berries or fruits - for decorating
koksriekstu eļļa cepšanai / coconut oil - for cooking

* Blend all ingredients in a mixer and bake until ready! Decorate with fruits and berries!

 Visas sastāvdaļas samet blenderī un kul. Tas ir gaumes jautājums, vai patīk graudaināka vai vienmērīgāka masa, tā kā ar to vari paeksperimentēt laika gaitā. Kārtīgi uzsildi pannu un liec ~ 1 tējk. kokriekstu eļļas uz tās (to, kas paliek uz karotītes vari droši iesmērēt ādā).
* Kokosriekstu eļļa ir mana vismīļākā eļļa cepšanai! Tā ir vienīgā eļļa, kurā cepot nerodas kancegorēnās vielas, par ko vari pārliecināties pati - ēdiens nekad tajā neapdegs melns, bet kļūs viegli brūns! Tā skaitās vistīrākā no visām eļļām, tāpēc to īpaši iesaka izmantot vēža slimniekiem. Es savējo iegādājos ŠEIT. Tā nav lēta, bet pietiek diezgan ilgam laikam. Šī konkrētā eļļa ir ataromatizēta, tā kā nav jāuztraucas, ka viss tajā gatavotais ēdiens garšos pēc kokosriekstiem. :) 
Tātad, kur mēs palikām... Pie cepšanas. Tātad uz ļoti karstas pannas lej pankūciņas, tad pēc kādām 30 sekundēm nogriez karstumu mazāku ( no 9 uz kādi 6) un liec vāku, nedaudz pacep, griez uz riņķi un ar lāpstiņu uzspied uz pankūkas, lai to saplacinātu - tādā veidā tās kļūs plānākas un ātrāk būs gatavas. Liec atkal vāku un cep uz maza karstuma kamēr gatavas.
Personīgi man šīs pankūkas garšo tieši tad, kad ir atdzisušas vai vismaz nav karstas, tu protams vari ēst pēc saviem ieskatiem. 
Vari dekorēt šķīvi ar augļiem un ogām pēc savas izvēles, es šoreiz izmantoju savus pagājušajā vasarā iesaldētos labumus un svaigas piparmētras. Ja vēlies, pārlej pankūkas ar kļavu sīrupu. Parasti gan tās sanāk tik saldas, ka man nekādus sīrupus vai ievārījumus klāt vairs neprasās. Bet, ja es liktu, es droši vien izvēlētos kādu skābenu un svaigu ievārījumu, par cik pašas pankūkas ir miltainas, sātīgas un saldas. Varbūt svaigi blendētas ogas? 


Lai labi garšo, čabulīši! :)




No comments:

Post a Comment