Christmas Tree Origami









See instructions HERE!

Izveido pati savu papīra eglīti! Sekojot norādēm ŠEIT tas būs vienkārši un ātri! Kad izvēlies papīru, pievērs uzmanību tā blīvumam. Man visvieglāk šķita strādāt ar klasisko, gludo rasēšanas papīru. Zelta un sudraba papīra loksnes bija nedaudz biezākas un papīram bija tendence locījuma vietās lauzties (grūti dabūt taisnu, gludu locījumu), bet tas nav nekas briesmīgs un arī gala rezults, kaut arī nav tik precīzs, ir tik un tā skaists! Ņem vērā, jo precīzāk un stingrāk ievilksi locījuma vietas, jo vieglāk pašai būs tālāk darboties!
No A4 lapas sanāk 10,5cm augsta eglīte, bet no lielajām grāmatnīcā nopērkamajām loksnēm 25cm augsta eglīte.

Šīs papīra eglītes esmu nolēmusi izmantot svētku galda dekorēšanai, kā šķīvju dekorus, bet tās var izmantot dažādos veidos. Vari no apakšas izdurt eglītes galotnē caurumu, iesiet lentīti un izmantot kā eglītes rotājumu. Vari to pielīmēt augšpusē uz dāvanu kastītes, tas padarīs iesaiņojumu oriģinālu un īpaši mīļu.
Vari locīt eglītes kopā ar bērniem (no 7 gadu vecuma) vai meditēt ar tām vienatnē :) Neaizmirsti par svētku mūziku! 

Mans Ziemassvētku gaidīšanas laiks ir oficiāli sācies un tā viennozīmīgi ir mana mīļākā Ziemassvētku daļa! Dod ziņu, kā Tev veicās ar Tavu papīra eglīti! 

P.S. Zeltītais ķirbītis man vēl ir saglabājies no šī gada Halovīna. Es to nopūtu ar baltu akrila krāsu un vēlāk kopā ar savu piecgadīgo meitiņu iekrāsojām tajā zelta joslas. Sniegpārsliņas pēdējā fotogrāfijā ir taisītas no gumijas pērlītēm. Vari tās izmantot gan kā eglīšu rotājumus, gan kā dekorus svētku kartiņām! Iedvesmu tām es guvu ŠEIT!





No comments:

Post a Comment