Advent Tree









Šodien pabeidzu taisīt Adventes kalendāru savai piecgadīgajai meitiņai. Tieši laikā, jo pēc vienas dienas būs pirmā Advente, bet pēc divām - 1.decembris! Līdz šim katru gadu esam likuši pie kamīna zeķi, kur rūķis pa nakti tad atnāk un ieliek kādu našķīti. Jau vairākus gadus manī ir vēlēšanās šajā procesā ko mainīt, lai tie nav vienkārši saldumi, kas uz svētku laiku jau tā netrūkst... 
Tā nu šogad man radās doma visas dāvaniņas sagādāt jau laicīgi iepriekš. Šogad manā dāvanu sarakstā dominē nevis saldumi (protams, bez tiem arī neiztikt :) ), bet dažādas radošas lietiņas ar kurām mēs varam nodarboties kopā. Mēģināšu uzskaitīt, ko tieši iegādājos, jo varbūt kāda ideja noder arī Tev! Paciņu cenas bija sākot no 0.70 Eiro - 6.00 Eiro, bet vidēji dāvaniņas centos skatīties ne dārgākas pa 2 Eiro.

pie logiem līmējamas caurspīdīgas dekoratīvās sniegpārsliņas
dažādi pašlīmējošie, mīkstie dekoriņi kartiņu veidošanai
vitrāžas krāsas
air- dry veidojamā masa
maza puzle
doodling krāsojamā grāmata
flomasteri
3D uzlīmes
nelielas mācību burtnīcas, kur jāapvelk un jāraksta vārdi x2
ponijs, kas jāaplīmē ar dimantiņiem
koka taureņa maska ar krāsām
dzērveņu vannas bumba (princešu vannai :) )
 kinderolas x3
lielkonfekte Serenāde
šokolāde Miks
rozīnes šokolādē
+ pārējās neatceros :)

Starp citu, ja vēlies savam bērnam Ziemassvētkos tiešām sagādāt pārsteigumu, tad es iesaku Tev izmēģināt kinētiskās smiltis! Man mīļa draudzene tās atveda no Zviedrijas, bet nesen redzēju, ka arī  ŠEIT tās piedāvā! Cena nav lēta, bet tas tiešām ir to vērts- aizraujoši un relaksējoši gan pieaugušajiem, gan dažādu vecumu bērniem! Mums ar Odriju ir burtiņu formas, kuras ir paredzētas plastilīnam un ir nopērkamas grāmatnīcās pa pāris Eiro, un mēs tās izmantojam arī spēlējoties ar kinētiskajām smiltīm. Lielisks veids kā padarīt burtiņu mācīšanos aizraujošu un 3dimensiālu :)

Priecīgu visiem gatavošanos! Un centieties neaizmirst, ka gatavošanās process - tie arī patiesībā ir tie jaukākie svētku mirkļi jeb: 



P.S. Neaizmirsti, gatavojoties svētkiem, klausīties atbilstošu mūziku! Es esmu nelabojama romantiķe un man patīk Frenka Sinatras tipa Ziemassvētku mūzika, bet šogad man kompāniju sastāda neviens cits kā Michael Buble. Par gaumi nestrīdās :) Vari meklēt Spotify! Pamēģini šeit!








No comments:

Post a Comment