Zvaigznes diena




Tikko iesācies jauns gads. Man patīk apziņa, ka katru gadu iespējams it kā pāršķirt jaunu, svaigu lappusi savā dzīvē, atstājot visu bijušo muguras. ‘Svētku trakums’ ir garām un iestājas neliela klusuma pauze – janvāra mēnesis. Ir iespēja atkal ieklausīties sevī un nospraust jaunus mērķus. Šodien ir Zvaigznes diena un, kaut arī tie ir kristiešu svētki, bet es nevienai reliģijai nepiederu, zinu, ka šai dienai tiek piedēvēta spēcīga enerģētika. ( Pareizticībā šī diena tiek atzīmēta 19. janvārī).
Es esmu no tiem cilvēkiem, kas ik pa laikam (vairākas reizes gadā, ne tikai gadu mijā) pieraksta savus mērķus, sapņus un apņemšanās. Tas ļauj man koncentrēties uz to, ko vēlos sasniegt un mērķtiecīgi darboties šajā virzienā, kā arī novērtēt jau sasniegto. Kopš rakstu savus mērķu un sapņu sarakstus, esmu pārliecinājusies, ka tie nekad nekļūst īsāki, jo sasniegto mērķu vietā vienmēr stājas citi,- tāda nu ir cilvēka daba. :) Kā arī to, ka aptuveni 80% mans uz papīra uzrakstītais īsākā vai garākā laika posmā piepildās, un to ir ļoti svarīgi ieraudzīt un novērtēt, lai saprastu, ka jādzīvo un jāpriecājas par dzīvi ir TAGAD, nevis, kad būs piepildījies šis un tas… Jo to vēlmju vietā, kas būs īstenojošās, stāsies citas un, šādi domājot, Tu vari palaist garām iespēju justies pa īstam laimīgs. Šogad, iespaidojoties no savas tantes Ilonas, esmu izlēmusi mērķu sarakstu rakstīt tieši šodien - Zvaigznes dienā.

Mani ieteikumi, kā rakstīt un noformulēt savu vēlmju sarakstu:

Nebaidies sapņot pārdroši! Es ticu, ka daudz labas lietas nenotiek ar labiem cilvēkiem, jo viņi tām jūtas pārāk mazi. Tās liekas neiespējamas, pat absurdas. Un tas ir galvenais iemesls, kas neļauj sasniegt kāroto – doma, ka Tev tas nav iespējams. Kad raksti savu vēlmju sarakstu- raksti par visu, kas Tev ir svarīgs un nekaunies ierakstīt tajā arī pārgalvīgus sapņus, kas liekas prātam neaptverami. Dzīve ir brīnumu pilna- to nu es Tev varu apgalvot! :)

Raksti konkrētus apgalvojumus tagadnes formā. Pievieno saviem mērķiem datumus!

PAREIZI: 2014. gada vasarā mēs ar ģimeni uz divām nedēļām braucam skaistā ceļojumā uz Provansu Francijā. Laika apstākļi ir lieliski!
Vai: 2014. gadā es vēlos doties lieliskā ceļojumā vismaz 3 reizes.
NEKONKRĒTI: Es vēlētos vairāk ceļot.

PAREIZI: 2014. gada maijā es jau strādāju darbā, kas man patīk un kur mani novērtē, un mana alga uz papīra ir vismaz ….Ls.
NEKONKRĒTI: Es vēlētos strādāt darbu, kas man patīk un kur man būtu laba alga.


Vari paņemt baltu lapu un tās augšā lieliem burtiem uzrakstīt : 2014. GADĀ AR MANI NOTIEK ŠĀDAS LIELISKAS LIETAS:
1) …

Pēc 3 mēnešiem uzmeklē un pārskati savu vēlmju sarakstu. Ja nepieciešams- papildini! Bet par visu sasniegto esi pateicīgs. Esi laimīgs ik dienu! Zinu, ka tas nav iespējams- justies laimīgam visu laiku, bet kaut uz pāris minūtēm dienā sajūti prieku un pateicību par visu to, kas Tev jau ir! LAI IZDODAS!




No comments:

Post a Comment