Water Ritual





Ūdens maģiskais spēks



Es neesmu skeptiķis, bet brīnumiem gluži arī neticu. Varbūt kāds no jums būs iepriekš dzirdējis par ūdens maģiskajām īpašībām. Ūdens ir ne vien dzīvības šūpulis, bet tam piemīt arī liels enerģētiskais spēks. Tas noskalo ne tikai ikdienas putekļus, bet arī negatīvo enerģiju, kas sakrājusies mūsos. Ūdens attīra un atjauno. Ne velti lielākai daļai tautu maģiskie atveseļošanās rituāli bija un ir saistīti tieši ar ūdeni.



Tas bija aptuveni astoņus gadus atpakaļ. Bija ziema. Es sēdēju saskarsmes psiholoģijas lekcijā Birutas Mageles Stilistu skolā, kur pēc dizaina koledžas beigšanas apguvu fotografēšanu. Lekcija tuvojās beigām, kad pasniedzēja izstāstīja mums ko interesantu un nedzirdētu. Daļa grupas viņas stāstu pierakstīja, bet lielāko daļu tas tikai uzjautrināja. Es, kā jau cītīga studente, pierakstīju viņas teikto un izmēģināju, sekojot visām dotajām norādēm. Tas tiešām darbojās!



Ūdens rituāls



Vakarā, tieši pirms gulētiešanas, ielej glāzē ūdeni un iekāp gultā vai arī atrodi vietu, kur vari pabūt viens pats klusumā. Turi ūdens glāzi cieši abās rokās un saki:

ES DZERU PAR TO, LAI..... (ne tikai izrunā (var arī čukstus), bet centies izjust un vizualizēt savu vēlmi)
TAS IR VISS, KO ES VARU DARĪT UN TĀ TAS IR. (ļoti svarīgi neaizmirst tieši šos pēdējos 3 vārdus)
Izdzer ½ glāzes ūdens, noliec uz nakts skapīša un laidies miegā.

No rīta, pirmais ko dari, atverot acis, ne par ko nedomājot, izdzer otru pusi ūdeni un sāc savu dienu kā ierasts.



Pasniedzēja stāstīja, ka ‘jādzer’ par tuviem mērķiem, piemēram, ES DZERU PAR TO, LAI RĪT ATRISINĀS NESAPRAŠANĀS DARBĀ utt. Bet es vienmēr lūdzu (dzēru) par visu, kas man bija svarīgs. Es katru vakaru ‘dzēru’, lai maniem mīļajiem viss būtu labi un arī par sevi un savām vēlmēm. Es neaizmirsu pateikties arī par visu labo, kas ar mani tajā dienā bija noticis. Tā bija kā sava veida lūgšana.

Šo rituālu atkārtoju diezgan cītīgi, katru vakaru kāda mēneša garumā, varbūt pat ilgāk. Pagāja aptuveni pusotrs gads un es jau sen biju jau aizmirsusi par dīvaino ‘ūdens dzeršanu’ vakaros, kad vienā brīdī atskārtu, ka viss, ko biju vēlējusies bija vai nu piepildījies vai sācis piepildīties. Un tie nebija sīkumi, bet tiešām lieli- gan emocionāli lieli, gan materiāli lieli projekti. Vēl tagad to apzinoties, man pārskrien zosāda.

Toreiz, kad veicu šo ik vakara rituālu, es nedomāju par visiem reālajiem dzīves apstākļiem un priekšnoteikumiem, neiegrožoju sevi nekādos ‘iespējams-neiespējams’ rāmjos. Es vienkārši sapņoju un mani sapņi piepildījās. Nedomāju, ka tam ir kāds sakars ar maģiju, drīzāk tas tiešām ir domu spēks, par kuru citi tikai vīpsnā, bet citi- tiešām tic.


Nebaidies sapņot pārdroši un, lai šis Tev ir īpašs panākumiem un lieliskiem pārsteigumiem piepildīts gads!









Magical power of water

I am not a skeptic, but I do not believe in miracles too much. Maybe some of you will have heard about the magical qualities of water. Water is not only the cradle of life, but it also has a great energetic power.
A long time ago, when I was still studding, our communication psychology teacher told us about some interesting water ritual and believe it or not, but it worked for me! I wanted big things - major in emotionally and materially size and all have received them all! So I wanted to share this ritual with you!
  
Water Ritual

In the evening, just before going to bed, pour a glass of water and step onto the bed or find a place where you can spend time alone in silence. Hold a glass of water firmly with both hands and say:
I DRINK ABOUT ..... (do not only speak, but try to feel and visualize your desire)
THAT IS ALL I CAN DO AND SO IT IS (it is very important not to forget the last 3 words).
Drink ½ cup of water, place a glass to the night locker and go to sleep.
In the morning, first thing you do when you open your eyes, thinking of nothing, drink the other half of water and start your day as usual.

Do not put your dreams in to 'possible-impossible' box – DREAM BIG! And see how your wishes come true!





2 comments:

  1. Šis ir viens no retajiem stāstiem, kuru izlasot ,guvu iedvesmu ne tikai izmēģināt ko jaunu ( ūdens dzeršanas rituāls),bet kārtējo reizi guvu apliecinājumu tam, ka tikai un vienīgi MĒS paši esam SAVAS reālās dzīves notikumu " noteicēji".
    Ticēsim sev.
    PAldies lauralusena.blogspot.com par tik izmeklēti, izsmalcinātu informācijas ceļvedi.
    TU iedvesmo :)
    Gita

    ReplyDelete
  2. Paldies, Gičiņ, par jaukajiem vārdiem! Cik patīkami dzirdēt! Lai Tev izdodas!:)

    ReplyDelete