Green Detox Challenge




Kādu laiku atpakaļ Youtube uzgāju  Chaud's Juice Therapy  kanālu, kas mani iedvesmoja lietot uzturā vairāk sulas, īpaši zaļās sulas. Mans atklājums ir Šaudijas mājas lapa, kas, manuprāt, ir īsta svētnīca augļu, dārzeņu un eco dzīves stila piekritējiem. Pat, ja, tavuprāt, Tevi tas neaizrauj- atver un palasi viņas mājas lapu vai, ja slinkums lasīt- paskaties viņas Youtube video, jo es neticu, ka tie var atstāt vienaldzīgu!

Esmu nolēmusi izmēģināt Šaudijas ‘Green Detox Challenge’ – yēēēēē! :) , tāpēc esmu sākusi gatavoties un, nu jau vairākas dienas ēdu ļoti vieglu uzturu un dzeru daudz dārzeņu sulas un augļu smoothijus, kā arī lietoju daudz šķidrumu – siltu ūdeni ar nedaudz svaigu citrona sulu, nātru, ingvera, kumelīšu, zaļo tēju utt. Ļoti gribētos šo ‘Green Detox Challenge’ padarīt par sava ikmēneša rituālu. Sākumā mans mērķis ir izturēt 3 dienas un, tad, ar katru mēnesi, šo dienu skaitu palielināt, bet apzinos, ka piesārņotam organismam ( Zvaniņš skan, zvaniņš skan, Ziemassvētki brauc… :) ) arī 3 dienas var būt par daudz, jo tam strauji atindējoties iespējamas tādas nepatīkamas parādības, kā galvassāpes, spēcīgi reiboņi, slikta pašsajūta un nespēks, un šajā brīdī katram pašam ir jāizvērtē vai turpināt programmu, vai tomēr to pārtraukt un pēc laika mēģināt vēlreiz. Ja Tev ir veselības problēmas, lūdzu iepriekš konsultējies ar savu ārstu!

Visu par šo Green Detox Challenge vari izlasīt ŠEIT! un noteikti neaizmirsti noskaties arī Šaudijas video papildus iedvesmai!
Es plānoju šīs detox dienas tuvāko nedēļu laikā - līdzko atradīšu, kur var iegādāties lapu kāpostus, jeb angļu valodā KALE. Varbūt Tu zini? :)  
Es meklēju sev kompanjonus! Tā kā, ja esi gatavs iesaistīties šajā avantūrā – padod ziņu man facebookā, e-mailā (laura_lusena@inbox.lv) vai uzraksti komentāru šeit-mājaslapā! Kopā jautrāk! :) 

FOR ALL MY INTERNATIONAL READERS, PLEASE READ ALL ABOUT GREEN DETOX CHALLENGE HERE! 



No comments:

Post a Comment