I Love


I have tried a lot of different face care products in my life. Starting from our local Latvian face cosmetic brands like Dzintars and Madara which are great, continuing with face products from pharmacies like Wichy etc., and ending with expensive professional cosmetics products from France. But I’ve never had some favourite product what I would be attached to.

That’s why it was so exciting for me to reveal Garnier skin naturals face care products, which has always been right in front of my eyes in the stores. I haven’t tried them, because I have always followed my cosmetologist advice to choose the expencive professional cosmetics or our local brands products.
I did bought two Garnier skin naturals face care products that day - Gel wash &  Moisture Match Moisturiser, and now they are both in my favourite product list! I am so happy- yey! :) Let me tell you a little more about each of these products!



Garnier Pure Active Fruit Energy

Pure Active Fruit Energy wash is a foaming wash helps target imperfections, leaving skin looking revitalised & reduces the appearance of visible pores. It eliminates impurities, purifies and tightens pores to help protect against the appearance of imperfections. It is enriched with extracts of grapefruit, pomegranate and with vitamin C derivative. It leaves your face clean and purified.
What I love about it the most is that it cleans cosmetic off really well and I feel like my skin is so clean after washing my face with it. It really works if you have oily skin prone to imperfections. And it smells divine! 


Mouisture Match Mouistruriser

Mouisture Match Mouistruriser is an oil-free lightweight cream, enriched with microspheres which help to give a long-lasting matte effect. It is enriched with Green tea extract and Mannose. It is made for combination to oily skin and it is suitable for sensitive skin. The formula helps to leave your skin feeling hydrated for up to 24 hours. The texture is insane- it is so light and at the same time velvety. It has neutral- nice and clean smell. And I think it will be my top- moustruriser for a proper time!

I was telling you about products suitable for my skin type, but there are products in this serie for all skin types. If you will try this product- please leave a comment to let me know about your expierance!  


This article is not a sponsored commercial. 
Photo from here!




 Garnier sejas kopšanas produkti
 

Savā dzīvē esmu izmēģinājusi daudzu un dažādus sejas kopšanas līdzekļus. Sākot no pašmāju ražojumiem kā Dzintars un Madara, kuri protams ir labi, turpinot ar aptieku kosmētiku, līdz pat profesionālai franču kosmētikai. Bet man nekad nav bijis kāda mīļākā vai iecienītākā produkta, kas man patiktu vairāk kā citi. Tāpēc esmu super priecīga, ka esmu atklājusi Garnier skin naturals sejas kopšanas produktus, kuri vienmēr ir bijuši manā deguna galā. Iepriekš neesmu tos iegādājusies, jo, sekojot kosmetoloģes ieteikumam, esmu vienmēr izvēlējusies vai nu vietējos ražojumus vai profesionālo kosmētiku.
Tajā dienā iegādājos divus produktus no Garnier sērijas – sejas ziepes un mitrinošu sejas krēmu, un tagad abie šie produkti ir mani favorīti! Esmu tik priecīga atklāt priekš sevis kaut ko foršu un vēl par superīgu cenu! :)


Garnier Pure Active Fruit Energy

Pure Active Fruit Energy ir putojošs sejas gēls, kas radīts problemātiskai ādai. Tas attīra seju un samazina redzamās poras. Tas ir piesātināts ar greifrūta un granātābola ekstraktiem.
Kas man visvairāk šajā sejas gēlā ir tas, ka tas lieliski nomazgā sejas kosmētiku- pūderkrēmu utt. un pēc sejas mazgāšanas sajūta ir ārkārtīgi svaiga. Smarža tam ir pasakaina! Šis līdzeklis ir tiešām super, ja Tev ir āda uz noslieci un taukainumu.
 


Mouisture Match Mouistruriser

Mouisture Match Mouistruriser ir super viegls un maigs attaukots krēms, kas ādai ilgsoši sniedz matētu efektu. Tas it piesātināts ar zaļās tējas ekstraktu un ir paredzēts kombinētai, taukainai un jutīgai sejas ādai.
Tekstūra ir vienkārši fantastiska! Tas ir tik viegls un tajā pašā laikā matēts un tam piemīt neitrāla un tīra smarža. Esmu pārliecināta, ka tas būs mans mīļākais sejas krēms vēl labu laiku!

Es stāstīju par produktiem, kas paredzēti mana tipa- kombinētai un jutīgai sejas ādai, par cik tas ir tas, ko pati esmu izmēģinājusi, bet šajā Garnier sērijā ir arī citiem ādas tipiem paredzēti produkti. Ja Tev sanāk tos izmēģināt, padod ziņu kā Tev patika! :)



Šis raksts nav apmaksāta reklāma.




 



No comments:

Post a Comment