Felt Masks



These masks are easy to make, you need just a little patience, felt, needle and thread, and a lot of different sequins and sparkles (especially if the mask is for a little girl). I believe that it is better to experience the princess and glitter period in childhood, than when you are over 50. My printer is out of order so I opened THIS and THIS site on my computer and copied the patterns of the screen to a blank sheet. 
You will need two cat and two foxes felt details. On the first detail sew all the gems and decorations and then sew the both parts together. Then measure the child's head and sew a matching sized rubber band ( I haven't done it yet). Enjoy your child's joy! :)

Šīs maskas ir viegli pagatavojamas, Tev būs nepieciešama tikai nedaudz pacietības, filcs, diegs un adata un daudz dažādi spīguļi (īpaši, ja maska paredzēta mazai meitenei). Es uzskatu, ka labāk spīguļu un princešu periodu tā no sirds izdzīvot bērnībā, nekā tad, kad Tev jau ir pāri 50. 
Mans printeris jau kādu laiku nav lietošanas kārtībā, tāpēc es atvēru ŠO un ŠO lapu un nozīmēju piegrieznes uz parastas lapas pa taisno no ekrāna. Tad es tās izgriezu un ar adatu piestiprināju pie filca un apvilku. Tev katri maskai būs nepieciešamas divas pamatnes, savādāk viņas būs pārāk plānas. Un tad aiziet improvizācija- uz vienas no filca daļām sašuj visus 'dārgumus' ( tā Odrija viņus sauc :) ) un, kad tas darīts- sašuj abas kārtas kopā. Nomēri bērna galvu un piešuj atbilstoša izmēra gumiju (es vēl to neesmu izdarījusi). Un tad- izbaudi sava bērna prieku un sajūsmu! :) Šis bija pirmais projekts, kad devu Odrijai pašai šūt ar adatu- daļa fliteru uz lapsiņas pieres ir viņas pašas piešūti, par ko viņai un arī man ir liels prieks! :)
Kad maskas netiek lietotas, man patīk tās uzvilkt mantām Odrija istabā, tad tās kalpo arī kā bērnistabas interjera elements. 
Šo masku uzšuvu pāris gadus atpakaļ un Odrijai tā jau ir par mazu, bet tā lieliski piestāv mīkstajam lācim viņas istabā! :)






No comments:

Post a Comment