30 Sucks



Supplies:
flowerpot, metal bucket or a small box
tissue paper 
(for covering Chupa-Chups) & floral foam
floral foam
some cardboard and paper for making the sign 
ice cream stick for attaching sign
some ribbon if you wish 
adhesive tape
glue stick
scissors

Wrap some candy in a tissue papper ( I had it in yellow, pink & gold color). Put a floral foam in a flowerpot and stuck all the suckers in the foam, cover it with tissue papper and add a sign. That's it!






Piederumi:
 puķu pods, metāla spainītis vai maza kastīte
zīdpapīrs vai jebkāds ietinamais papīrs, kur ietīt daļu konču
puķu oāze
kartons un krāsainais papīrs zīmei
kāda lentīte- ja ir vēlēšanas
skočs
līmes zīmulis
šķēres


Es savu puķu podu nopūtu ar rozā krāsu, lai jautrāk, bet var vienkārši pa centru apsiet ar skaistu, platu lenti. Nogriez puķu oāzi, cik nepieciešams un ievieto traukā, tā lai tā neietu pāri malām. Mans puķu pods bija diezgan dziļš, tāpēc es apakšā ieņurcīju nedaudz zīdpapīra un oāzi liku virsū centrā un pa malām saliku vēl zīdpapīru, lai oāze labi turētos.
Es nopirku dažādu izmēru Čupa Čups končas un Rīgas Centrālajā Stacijā saldumu veikaliņā piepirku dažādas krāsainas cita veida sūkājamās končas uz kociņa. Čupa čupsu papīrīši bija baigi raibie, tādēļ aptinu tos ar dažādu krāsu zīdpapīru - man bija dzeltens un rozā zīdpapīrs, kā arī metālisks zelta ietinamais papīrs, ko kaut kad biju pirkusi E-bayā. Vienkārši izgriez kvadrātiņu (zīdpapīru vairākos slāņos), ietin konču un galu nostiprini ar skoču. Vari uzsiet kādu lentīti, ja vēlies! 
Tad saspraud končas oāzē, sākot no malām apļveidā, līdz pat centram. Uztaisi '30 Sucks' zīmi un iespraud centrā. Es savu zīmi ar skoču pielīmēju pie saldējuma kociņa (tos var iegādāties Freko veikalos zīmēšanas nodaļā), bet var stiprināt arī pie garāka koka irbulīša.

Vai es domāju, ka 30 Sucks? Protams, nē! :) Skaidrs, ka tas ir tikai joks un šajā gadījumā šis podiņš bija alternatīva puķēm mana vīra labākajam draugam, kuram tikko palika 30! Daudz laimes! :)

 








No comments:

Post a Comment